четверг, 26 апреля 2018 г.

Розіграш блог-хопу!)


Настав час розкрити всі карти! Всього було вісім учасників. Давайте спочатку пройдемося по відповідям. І до кожного своя маленька історія:

1. Обожнюю котиків.

У нас вся родина, разом з Максом, страшенні котомани. Але, якщо б була квартира побільше, кармани поширше - то і цуцики, і хомячки, і пташечки. Дім був би повною чашею)))

2. Скрап - моя найбільше творче кохання.

А це не правда. Я не фанат скрапу. На данний момент вишивка та шиття також в фаворі. Особливо вишивка.

3. Моя сутність - справжній хаос! Що в голові, що в квартирі)

Свята правда! Які вже я практики, самодисципліни та ще Бог зна чого я проходила, щоб квартиру витягти зі стану смітника. Навіть депресняк був з цього приводу. Але, якось один мій знайомий сказав, що я як Мендєлєєв - тот вважав, що справжній творець завжди живе в хаосі, бо в голові багато думок. І якось попустило. Просто я - хаос. Є антиподи, звичайно. Хоча, ще доля правди в тому, що в 9 років я пішла працювати. Школа-робота. Яке прибирання? Коли? Ото й звикла жити на роботі. Домашні клопоти - Марс для мене.

4. В школі була "білою вороною".

Це правда( Я була сама бідна. За це добре розплатилась знущаннями. Зате, коли гроші стали в домі зявлятися, стільки друзів одразу знайщлося. Але я вже звикла з ким попало не спілкуватися. Тому була всього одна подруга, з якою досі товаришую.

5. Займалася футболом.

Було таке. В училищі, на протязі місяця. Вигнали, за роман з помічником тренера. Точніше, він як помішався на мені. Навіть лякав маніякальністю. Вирішили, що винна все одно я.

А тепер саме цікаве!

З 8 коментарів, вгадали троє:

І подарунок полетить до... ( тут чоловік наугад назвав №3) Валерії!
Вітаю!
Чекаю на адресу   radugahobbi@gmail.com

4 комментария:

  1. Надя, спасибо огромное! Я рада, что узнала тебя немножко лучше :) Спасибо за подарок!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ещё раз поздравляю. Уже всё собрано, скоро отправлю)

      Удалить
  2. Спасибо, Наденька, за розыгрыш подарочка и что рассказала немного о себе)))

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...